Klienci - Specjaliści finansowi | Integralia

Klienci

pieniądze Klienci potrafią doprowadzić sprzedawców do białej gorączki. Oni zawsze wiedzą lepiej, zawsze są mądrzejsi, a przy tym wybitnie niemili - żeby nie powiedzieć, że chamscy. Niestety nie zawsze możemy sobie pozwolić na to samo. Bowiem klienci są dość istotnym elementem biznesu. Jeśli odpowiemy im takim samym prostactwem, to stracimy nie tylko klienta samego w sobie, ale i jego pieniądze. Oczywiście jeśli nas na to stać, to dlaczego by nie - niekiedy takie straty finansowe bardziej się opłaca niż walka z wiatrakami - czyli głupotą klienta.A klienci potrafią zaskoczyć nas dosłownie wszystkim. Bo jeśli klient - mężczyzna - przychodzi dopytywać o depilator, bo ma zamiar się nim golić na twarzy, to jak ma się zachować sprzedawca? Śmiechem nie wybuchnie, bo nie wypada, ale i samo tłumaczenie takiemu osobnikowi o przeznaczeniu depilatora do rzeczy ani łatwych, ani przyjemnych nie należy. No, ale klient nasz pan... pomagać mu trzeba - wszystko jednak w granicach rozsądku i dobrego wychowania.

Klient w dzisiejszych czasach jest bardzo ważną osobą, ponieważ gdyby nie było klienta niestety nasz handel nie miałby prawa istnienia, ponieważ skoro nie ma komu sprzedać danego produktu to po co go produkować. Ogólnie rzecz biorąc można się spodziewać, że klienci będą stawali się coraz bardziej wybredni i oczywiście wymagający, ponieważ potrzeby człowieka nieustannie rosną, co w sumie niesie za sobą postęp technologiczny, a więc okazuje się, że nie każdy przedsiębiorca czy sprzedawca będzie w stanie zaspokoić nowoczesnego klienta. Musimy wiedzieć, że nie każdemu człowiekowi na świecie podobają się wybrane produkty, a więc będzie on poszukiwał tego o tak naprawdę go zaspokoi czy spełni jego oczekiwania, a więc okazuje się , że klienci bardzo często migrują z jednego zakładu do konkurencji aby uzyskać jak najlepsze warunki dla siebie, a więc w gruncie rzeczy sprzedawcy są ściśle uzależnieni od klientów, ponieważ bez nich jak już wcześniej wspomniałem zaczyna się okres spadku i dążenia do bankructwa.

Na pewno wierność wobec sklepu ma kilka zalet. Stały klient często dzięki swojej wierności może liczyć na rabat. Może także liczyć na milsza niż w przypadku przypadkowego kupującego obsługę - co często jest niewymiernym skarbem. Sprzedawcy są wszak różni, niewielu jest jednak miłych i przyjaznych klientowi. Jeśli w danym sklepie bywamy często i jesteśmy przy tym rozpoznawani, to mamy zdecydowanie łatwiej - przysłowiowo: z górki. Dobrze być stałym klientem. Nie tylko sklepu, ale i restauracji, pubu, przychodni lekarskiej. Jeśli jesteśmy wierni swojemu sklepowi, swoim sprzedawcom lub usługodawcom, to na pewno możemy liczyć na lepsze traktowanie. Wiążą się z tym gratyfikacje finansowe, którymi gardzić nigdy nie można. Przy tym łatwiej nam dokonać zakupu, bo jak to zwykle w życiu bywa - znajomych się nie oszukuje. Przynajmniej taka jest zasada, inne prawidło jednak mówi, że z przyjaciółmi, znajomymi i rodziną dobrze wychodzi się tylko na zdjęciach.

Popularne

  • Szczęście umiejętności

    Karty płatnicze to jeden z najbardziej wartościowych wynalazków współczesnego świata. Ma bowiem duż…

  • Ciasta na deser

    Karty płatnicze to jeden z najbardziej wartościowych wynalazków współczesnego świata. Ma bowiem duż…

Polecamy