Jeśli cię pochowali - Specjaliści finansowi | Integralia

Jeśli cię pochowali

pieniądze Masz swój sklep i sam w nim sprzedajesz towar? Pamiętaj. To, jak będzie Ciebie postrzegał klient odbije się na marce sklepu. Jeśli będziesz niemiły, to z pewnością owy klient nie powróci do Twojego sklepu po raz kolejny. Jeśli jednak uprzejmie go obsłużysz i przy okazji dobrze doradzisz, to więcej niż pewne, że zyskasz stałego klienta i tym samym szansę na większe zarobki.Poczta pantoflowa, bądź jak kto woli - reklama szeptana jest najlepszą formą reklamy. Jeden zadowolony klient to dziesięciu nowych. Statystyki bowiem wyraźnie pokazują, że zadowoleni klienci często chwalą sklepy w jakich dokonali zakupy. Jeśli więc w Twoim sklepie panuje miła atmosfera, a każdy klient jest mile obsłużony, to wpłynie pozytywnie na markę sklepu i sprzedawców. Miłemu sprzedawcy bardziej też ufamy, co także jest ważnym czynnikiem podczas dokonywania wszelkiego rodzaju zakupów. Pamiętaj - klient to nie Twój pan, ale warto o niego zadbać. To procentuje na przyszłość.

Reklamacja jest to nic innego jak złożenie z powrotem zakupionego dobra pod względem posiadania usterki, której nie jesteśmy w stanie tolerować. Gwarancja jest zależna od producenta. Najczęściej z racji posiadania paragonu zakupu można reklamować sprzęt nawet do dwóch lat, co jest dość wielkim zaskoczeniem, ponieważ okazuje się, że dwa lata to bardzo wielki okres czasu. Oczywiście reklamacja nie jest taka prosta, ponieważ nie wystarczy od nieść towaru do danego sklepu i zarządzać nowego sprzętu, ale najczęściej sklep wywozi towar do producenta, który z kolei bada daną usterkę, czy przypadkiem nie powstała ona w konsekwencji złego użytkowanie przez klienta, a dopiero następnie zabiera się za naprawę lub jak okazuje w większości wypadkach sklep wydaje całkiem nowy towar do rąk klienta, ponieważ nie może on przekroczyć dwóch tygodni trzymania przedmiotu reklamowanego. Jest to bardzo wielkie ułatwienie, które istnieje od niedawna, co wniosło w życie wprowadzenie odpowiedniej ustawy o prawach konsumenta

Pijany klient to zmora wielu obiektów handlowych. W wielu przypadkach się takich nie obsługuje, w wielu miejscach wiszą plakietki informacyjne, że osób będących pod wpływem alkoholu sprzedawca ma prawo nie obsłużyć. O ile w dużych dyskontach spożywczych problemu nie ma, to w małych, osiedlowych sklepikach często dochodzi do awantur i nieprzyjemnych potyczek słownych. Pijani ludzie często mają skłonności ku agresji. W wielu przypadkach sprzedawcy w małych sklepach w potyczkach z "podchmielonymi" osobami są osamotnieni. Niestety nie mają tak dobrze, jak pracownicy sklepów wielkopowierzchniowych, którzy do dyspozycji mają zastęp ochroniarzy., zapewne z tego samego powodu spory odsetek sprzedawców w małych sklepikach obsługuje ludzi pod wpływem alkoholu - dla świętego spokoju. To jednak rodzi swego rodzaju bezczelność ze stroni pijaczków. Tacy sklep zaczynają nawiedzać częściej i częściej, aż dochodzi do tego, że jedynymi klientami są tylko tacy, którzy przychodzą tylko po jedno, tanie winko.

Popularne

  • Przez internet

    W utworach muzycznych bardzo często słyszymy teksty o pieniądzach. Jak nie o nich samych to w teled…

  • Posiadanie pieniędzy

    W utworach muzycznych bardzo często słyszymy teksty o pieniądzach. Jak nie o nich samych to w teled…

Polecamy