Byś miłym - Specjaliści finansowi | Integralia

Byś miłym

pieniądze Zawód sprzedawcy jest jednym z najtrudniejszych ze wszystkich. Niekiedy nawet praca fizyczna na budowie ma więcej uroku, niźli obsługiwanie dziesiątek upierdliwych kupujących. Jeszcze trudniej się robi, kiedy klient zaczyna wypytywać o absurdalne rzeczy i kiedy wymądrza się w temacie, o którym nie ma bladego pojęcia.Nie mniej dla klientów zawsze trzeba być miłym. To przecież swego rodzaju forma reklamy. Wystarczy przyjrzeć się naszym reakcjom na dany sklep. Jeśli jesteśmy dobrze obsłużeni, to chętnie do takiego sklepu będziemy wracać w przyszłości. Jeśli jednak sprzedawca potraktuje nas ozięble i będzie przy tym niemiły, to wielce prawdopodobne, że będzie to nasza pierwsza i ostatnia wizyta w danym punkcie. Ale musimy jednak być wyrozumiali, sprzedawca jak każdy, może mieć swój zły dzień. Zwracajmy też uwagę na to, o co pytamy i jakim tonem, często jest wszak tak, że nie zdajemy sobie nawet sprawy z tego, jak bardzo prowokujemy do negatywnych zachowań sprzedawców.

Klient nie zawsze ma ochotę na nasze produkty, a więc musimy mu uświadomić, że tak naprawdę to nasze przedmioty i usługi są najlepsze. Często zdarzają się klienci nie zdecydowani, co oczywiście oznacz, że klient nie będzie do końca wiedział czego pragnie, a wtedy zaczyna się rola sprzedawcy czy producenta, ponieważ to od jego skutecznych zabiegów zwabienia klienta będzie zależało czy uda nam się coś sprzedać. Musimy wiedzieć jak trafić do klienta, ponieważ dzięki temu może się okazać, że nasza korporacja staje się bardzo potężna i po woli będziemy mogli sami dyktować warunki. Jednym z najbardziej skutecznych i jednoznacznie najpopularniejszym sposobem zwabienia klienta do naszego produktu jest odpowiednio wykonana reklama, która w gruncie rzeczy potrafi zdziałać cuda. Jak to się mówi reklama dźwignią handlu, a więc musimy wiedzieć jak się do niej odpowiednio zabrać. Dzięki udanej reklamie możemy zyskać bardzo wielu klientów, ale w przeciwnym przypadku może się okazać, że stracimy ich zbyt wielu aby się utrzymać.

Klient zazwyczaj kojarzy nam się z osoba kupująca w sklepie. To jednak pojęcie dużo bardziej rozległe i zdecydowanie szersze, niż się nam wydaje. Klientem jesteśmy w banku zakładając konto, czy chociażby dysponując przelew. Jesteśmy także w przychodni lekarskiej, bo przecież na naszej chorobie lekarze zarabiają. W końcu klientami są ci, którzy zlecają fachowcom domowe prace. Kogo najczęściej szukamy? Budowlańców. Kryzys gospodarczy dotknął wiele branż, ale nie branżę budowlaną. Owszem, deweloperzy przeżywają kłopoty, ale w pewnym sensie można uznać, że na własną prośbę wynikającą z zachłanności. Nie mniej remontować swoje mieszkania od czasu do czasu musimy,zmieniamy tez wystrój wnętrz. Dla wielu to sprawa dość kłopotliwa, bo często pracujemy od rana do wieczora i na własne "rękodzieło" czasu po prostu nie mamy. W tym wypadku zostajemy klientami i zamawiamy usługi firm specjalizujących się w remontowaniu mieszkań.

Popularne

  • Nakaz hazardu

    Oto lista najczęściej (na szczęście mimo wszystko niezbyt często) ograniczeń w przydzielaniu kredyt…

  • Przeceny ubrań

    Oto lista najczęściej (na szczęście mimo wszystko niezbyt często) ograniczeń w przydzielaniu kredyt…

Polecamy